fredag 1 april 2011

I HAVE A DREAM.

Välkommen till min nya blogg!

Jag är en livsnjutande tjej på 22 år som älskar allt inom bloggande, mode, inredning och nöje. Här kommer ni få följa min vardag och läsa om allt som intresserar och inspirerar mig. Just nu jobbar jag inom vården och brinner för att hjälpa andra människor, dock vill jag vidareutbilda mig i framtiden och letar ständigt efter olika sätt för att utvecklas ;)

Jag bor med min sambo i en liten 2a norr om Stockholm. Jag älskar vår huvudstad och är här för att stanna! Mina vänner och familj ligger mig närmast om hjärtat och jag lever efter mottot "dream like you will live forever, live like you will die today".

Min mamma gick bort i cancer 2009 och hon är och kommer alltid förbli min starkaste förebild. Hon är den som lärt mig det viktigaste här i livet och att man aldrig ska ta något för givet. Varför klaga över småsaker när man kan leva?

Jag hoppas att ni kommer tycka om att följa min vardag här i bloggen. Glöm inte att kommentera eller fråga om det är något du undrar över. Mycket nöje!

Copyright - buppan.blogspot.com

// I hope you will like to follow my daily life here in the blog. 
Do not forget to comment. Enjoy!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar