lördag 21 maj 2011

Bakom mina solglasögon...

Pic: weheartit














Just nu är jag instängd. Instängd hemma med persienner nerdragna och solglasögonen på näsan. Ont (!) är det rätta ordet. Fan vad ont jag har haft och kommer att ha det ett tag framöver. Jag har gjort en så kallad LASEK behandling. Ni kan läsa mer om själva behandlingen här.

Jag gjorde operationen i torsdags, läkaren sa att jag kommer att hata honom - han hade rätt. Hoppas jag kommer att älska honom i ett senare skede :p

Just nu känns allt förjävligt. Jag kan knappt se, ögonen är svullna och röda, det gör ont och skaver hela tiden. Jag är även sjukt lättirriterad, så min sambo måste ha världens tålamod för att klara med mig.

B har fixat så att texten på datorn är XXXL så jag överhuvudtaget kan skriva till er. Ville bara berätta att allt gått bra, men just nu känns det inte så himla roligt.

Skriver mer när jag mår bättre.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar