onsdag 11 maj 2011

Dagdrömmer

Jag har gjort allt för att slippa plugga idag. Inte bra då jag har mitt slutprov på tisdag nästa vecka (!)... Min hjärna är full med helt andra saker och jag känner mig helt snurrig bara efter en liten stunds tittande i matteboken. Jag måste klara kursen, så det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta antar jag.

Solen skiner, men jag är för lat för att ta ut alla böcker och papper för att sitta ute. Tänk om man bodde i ett radhus/hus med egen veranda och tomt. Det skulle vara helt underbart! Jag kan inte sluta drömma vidare efter något större och fräschare. Synd att det ska vara så himla dyrt att köpa radhus i Täby. Denna eller denna skulle ju vara helt perfekt i dagsläget! Åh, jag vill ha nuuu <3

Nu sitter jag här och dagdrömmer igen. Plugg var det ja ;)

Kram.

1 kommentar: