fredag 6 maj 2011

Över 10° strecket

Äntligen Fredag och äntligen får jag träffa några av mina finaste vänner!

Har dock varit uppe med tuppen idag då förvaltaren skulle komma och kontrollera stambytet i badrummet, men just då klockan plingar på dörren står jag i duschen (!) Tror ni jag öppnar? NEJ. De får gott ringa eller komma tillbaka om de ska kolla i 10 minuter... Orka öppna halvnaken och blöt, det gör jag faktiskt inte.

Solen visar sin fina sida idag och värmen har klättrat sig över 10° strecket. Heeelt underbart! Hoppas våren är här för att stanna på riktigt nu så man kan inviga Stockholms uteserveringar snart.

Photo - Lånad från Gårdens hemsida.

Ett ställe som jag verkligen måste rekommendera är Gården. Deras uteservering öppnar den 13 maj, så skynda dit och njut av allt de har att erbjuda.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar