måndag 23 maj 2011

Good morning

Klockan 10.15 är det dags att ta ut bandageliserna. Jag har en liten klump i magen då jag hört att det kan göra riktigt ont (!) men det kommer förhoppningsvis att gå galant :)

Gårdagen var fin. Lunch i Vaxholm, glass i solen och känna lite värme på min bleka kropp. I sommar ska jag verkligen försöka att bli brun och fräsch! Jag har känt mig kritvit de senaste 3 åren, så nu är det dags att bli lite sommarfin. Idag ser det dock inte så ljust ut. Regnet faller, men ändå är det riktigt mysigt.

Jag gick upp tillsammans med min sambo, åt frukost tillsammans (inte så vanligt) och sitter just nu i en alldeles för stor morgonrock och tittar på nyhetsmorgon. Vuxenpoäng? Min buss går inte fören 09.51, så jag har god tid på mig att njuta av vad morgonen har att erbjuda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar