tisdag 31 maj 2011

Gratis är gott

Tyvärr kunde inte vår fina Pia följa med igår, så det blev jag och tre andra underbara töser ;) Jag måste säga att Burger'n'stuff på Gården inte har koll någonstans när det börjar komma in lite folk för en bit mat! Tre av oss fick maten i tid, men stackars C fick vänta i mer än en timme på sin burgare och då hade vi andra ätit upp allt. Dåligt! Men tur i oturen fick både hon (och jag!) sin mat gratis. Men hey, gratis är gott, eller hur?

Synd att de var så förvirrade. Gården är verkligen ett favoritställe när det gäller att ta ett glas rosé i sommarsolen, men maten (?) nja, bättre kan ni... Om vi ska äta där igen blir det en sallad eller att prova på "Restaurangen". Jag ska inte klandra servitriserna, vet ju själv hur svårt det är när det inte går rätt till i köket. Servitriserna är de som får ta skiten. Inte helt rätt, men så är det.

Min bikinijakt fortsätter...
Tumblr
 Hittade inget igår på shoppingrundan (!) Ok, lite basicsaker som inte är roligt att se för er, men ingenting annat :( Jag som var så taggad inför att shoppa. Blir att åka in tidigare till Täby C och titta där innan jobbet ikväll. Hoppas, hoppas det finns kvar i min storlek. Inte lätt när typ halva Sveriges befolkning av tjejer har stl. 36.

Hoppas ni får en underbar tisdag.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar