torsdag 5 maj 2011

Lyxig torsdagskväll.

Sitter och avnjuter ett glas vin tillsammans med en fantastiskt god skaldjursgryta och egen bakat vitlöksbröd. Orka (!) tänker nog några av er, men varför inte njuta av det goda? Jag är ledig hela dagen i morgon, så detta är som min fredag.

Morgondagen kommer även den vara fantastisk. Jag ska träffa mina fina vänner, äta och dricka gott ute på någon bra uteservering inne i stan. Frågan är vart vi ska gå? Jag har varit inne lite på Vapiano eller Josefinas... Kanske någon av er gulliga läsare kan tipsa om något bra ställe inne i Stockholm som ligger vackert beläget??

Hoppas, hoppas att vädret tillåter så vi kan sitta ute (ett tag i varje fall). Nu ska jag fortsätta njuta av min goda middag och se filmen Summer Scars som filmrecensenten Ronny Svensson rekommenderade i TV4 i morse.

Här kan ni se trailern. Men jag tror den är mycket bättre än vad den verkar ;) Kommer med egna åsikter efter jag sett den...

Kram på er alla!

Update - Filmen var sevärt, men inte så himla fantastisk som Ronny Svensson tyckte. Den får 2 av 5 solar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar