måndag 23 maj 2011

Motivation

Allt har gått bra. Jag ser dock sämre nu än innan, suddigare. Optikern sa dock att det kommer ta ca tre veckor innan jag ser "perfekt", så det är väl bara att gilla läget...

När jag är färdigläkt ska jag verkligen ta hand om mig själv bättre. Äta nyttigare, motionera, promenera och göra saker som jag blir extra lycklig av! Mitt mål är att känna mig nöjd vid nästa bikinisäsong, känna mig vältränad, stark och lyckligare som människa.

Jag är medveten om att jag är smal, men man kan alltid bli mer vältränad och må bättre. Just nu känner jag mig inte trygg. Jag vill och kan känna tryggheten i mig själv om jag gör något åt saken! Ingen kan vara perfekt, men om man vill lyckas med något så är det upp till en själv om man når målet eller inte.

Vissa säger att man ska sätta upp en motivationsbild på kylskåpet så man blir lite extra peppad för att vilja se ut som personen på bilden. En underbart vacker tjej som jag skulle kunna sätta upp på min kylskåpsdörr är Miranda Kerr. Oh my, oh my!! Hur vacker kan man vara?



Pics - Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar