söndag 12 juni 2011

Jag lever!

Jag lever och andas in sommarens varma vindar. Just nu suger jag på att blogga. Jag har jobbat alldeles för mycket och blir förvandlad till en zombie varje gång jag tar mina pollentabletter. Det ända jag längtar efter nu är midsommar och min semester som börjar veckan därpå.  

Nu är de bara 13 dagar kvar...

Igår var det ett skottdrama i mina gamla hemtrakter Åkersberga. Min kompis syrra kände killen som dog. Killarna som blev skadade var bara mellan 15-20 år gamla. Det ryktas om att det var droghandel inblandat, men ingen vet riktigt säkert. Åkersberga slutar aldrig förvåna mig. Jag kommer aldrig, aldrig flytta tillbaka till det ghettot igen. Förlåt alla Åkersbergabor, fast ni fått ett nytt centrum och lite "tillpiffat" så kommer samma gamla Berga vara sig likt. Jag får alltid ångest när jag åker dit. Usch! Om jag ska vara ärlig är jag inte förvånad att något sådant hänt just där, men självklart är det hemskt och jag hoppas släkt och vänner till killarna får all stöd och hjälp de behöver.

Hoppas av hela mitt hjärta att de sätter dit de jävlarna som sköt! HÄR kan ni läsa mer om händelsen och HÄR kan ni se ett videoklipp.

Hoppas ni mår bra.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar