måndag 11 juli 2011

Båstad

Halvvägs till Båstad så mötte vi en lastbil vars ena framhjul exploderade 50 m innan den mötte oss! Tur i oturen klarade vi oss alla, utan krock. Lastbilschaffisen var i chock, men killarna lugnade ner honom och tillslut kunde vi fortsätta vår resa.

Första kvällen gick vi till Hamnkrogen för ett glas vin.

Stefan och Ivan (som bränt sönder sin stackars näsa).

Älsklingen (han är inte naken, bara bar överkropp) och jag innan utgång på Pepes Bodega.

Stefan var väldigt givmild denna kväll :p
Vi grillade mycket.
Ludde och Jonte (i bakrunden)
Min Birro!
En varm kväll med Beach volleyboll.

En regnig utflykt till "konstverket" Nemis. Enbart byggd på drivved i den skånska urskogen. Vägen dit var lång och jobbig, men när vi väl var framme blev killarna som barn igen, sprang runt och klättade (iof jag med).

Tyvärr är bilderna i dålig kvalitet då de är tagna med min mobil. Förhoppningsvis kan jag spara mig till en bra kamera om någon månad eller två. Men ville visa er lite bilder nu ändå.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar