söndag 17 juli 2011

The End

Idag var det min sista semesterdag. Tre veckor har gått i raketfart och jag känner att jag skulle behövt vara ledig lite till. Det kommer kännas tungt att gå till jobbet i morgon då jag kommer jobba med två vikarier som jag aldrig träffat tidigare, kul! Jag ska verkligen försöka hålla humöret uppe. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa alla kollegor igen nu efter semesterns slut.

Eftersom man varit ledig i några veckor nu så har jag vänt på dygnet, vilket inte alls är bra. Jag borde gå och lägga mig på kudden snart, men det är så svårt när man är pigg och klarvaken. Mitt mål är att gå och lägga sig innan klockan 23.00, då kommer jag vara utvilad tills i morgon... förhoppningsvis.

Jag har haft en underbar sommar. Har ni?
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar