söndag 10 juli 2011

Hemma

Nu är jag hemma igen. Förlåt för dålig uppdatering. Båstad var verkligen roligt, så vi kommer troligtvis åka dit igen nästa sommar också. Det blev mycket grilla, dricka gott vin, umgås och festa. 

Efter min semester måste jag verkligen ha en vit månad och börja träna på allvar! Känner att kroppen inte är som den brukade för bara några få år sedan och att jag verkligen måste ta tag i mig själv innan jag förvandlas till någon som jag inte vill se ut som. Jag ska absolut göra något åt detta och det är NU. 

Nästa månad ska jag köpa friskis-kort och börja lite smått. Det är viktigt att inte köra för hårt i början så att jag tröttnar och tappar motivationen. Jag hoppas ni kommenterar lite oftare för att stötta mig ;) 

Lägenheten såg ut som ett bombnedslag när vi kom hem, så jag tog saken i egna händer och började att städa. Det är tyvärr inte klart än, så jag får fortsätta i morgon då jag är alldeles för trött just nu. Ingen bra kombination att städa direkt efter man kommit hem efter en över 6 timmars bilfärd från Båstad. 

Hoppas ni haft en fin vecka mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar