torsdag 14 juli 2011

Soooo HOT

Solen skiner och det är riktig sommarvärme. 
Igår var jag lite deppig (vet ej varför) så jag hoppas att denna dag blir bättre. Nu ska snart jag och älsklingen åka och slipa lite på väggarna i lägenheten som B och hans syster köpt (som de ska sälja efter renoveringen). Snäll som jag är vill jag gärna hjälpa till, bara bra med lite "träning". Efter det hoppas jag att vi kan lägga oss i gräset och sola lite, tyvärr har det inte blivit så mycket sol och bad denna sommar hittills.

I morgon ska vi åka till en killkompis lantställe, Klyppingen, och ha trevligt tillsammans med 16 andra härliga människor. DÅ kommer det troligtvis bli en massa sol och bad :D Yeeeey! Vi har blivit indelade i "matlag", så mitt lag ska köpa mat för lördagens frukost samt lunchen på söndag. Ni får se vad vi lagat vid ett senare tillfälle ;) Några gissningar?

 Update - Det blev tacopaj till lunch idag med en god och nyttig sallad. Frukosten blev en riktig hotellfrukost, med alla tillbehör som du kan tänka dig :) Väldigt lyckat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar