söndag 31 juli 2011

Update

 Köpte allt på listan och lite till ;) 
Kunde tyvärr inte mobilblogga då mitt batteri dog. Typiskt! 
Är helt slut efter en heldag på IKEA. Efteråt åkte vi till min sambos syster som bjöd oss på middag. Jag fick en extremt god sallad med bacon, ägg, kikärtor och stekta handplockade kantareller. Mums!

Skjutsade killen till t-banan då han skulle ut med några kompisar. Själv orkar jag knappt hålla ögonen öppna, så det blir ingen utgång för mig denna helg. Kanske lika bra då jag ändå inte "får" dricka. Visst, man kan ha kul även utan alkohol, men känner att jag även måste spara lite pengar nu efter all shopping på IKEA

Imorgon ska jag äta säsongens första kräftor. Längtar! 
Jag fullkomligt älskar kräftor!!

Ha en fortsatt underbar lördagskväll (eller snarare söndag nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar