torsdag 11 augusti 2011

Arganolja

Läste om Arganolja HÄR och blev mycket sugen på att klicka hem en flaska för att testa om den är så fantastisk som många säger. Mitt hår har blivit rätt slitet efter sommarsol, bad och även av min förlängning (har stylat, lockat och plattat mer än vanligt). Så jag skulle behöva en bra produkt till mitt hår efter jag tar ut mina extensions.

Jag klickade in på en webbsida som jag beställt från tidigare och upptäckte att de endast kostar 59:- för en flaska på 30ml. Som taget! Om du är intresserad så hittar du sidan HÄR.

Som sagt kommer jag beställa denna efter jag tagit ut min förlängning (kommer nog låta det sitta i ett par månader till), men ska självklart skriva en recension om oljan när jag väl testat den, så håll ögonen öppna :) Ska skriva en recension om sminket jag köpte förra veckan, antingen i helgen eller i början av nästa vecka.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar