torsdag 25 augusti 2011

En bukett blommor till systra min.

Min äldsta syster fyller 42 år i morgon, så jag skickade iväg ett blombud till henne som ska levereras på hennes dag. Hoppas blommorna är lika fina som på bilden och att hon blir överraskad :gubb:  Hon läser inte min blogg, så jag kan skriva det här. Hihi!

pic
Idag är det för övrigt en månad sedan jag började med träningen och la om min kost. Hittills har det gått galant och jag försöker träna 2-3 dagar i veckan. GI har verkligen förändrat mitt liv och är idag min nya levnadsstil! Jag vill inte säga några siffror (då någon kanske tar illa vid sig), men jag kan berätta att jag inte är långt från målsnöret till min idealvikt. Igår påpekade även min sambo att han tycker jag har blivit fastare och mer tajt i kroppen än innan - STORT plus!

Jag kommer fortsätta, då jag älskar mitt nya liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar