söndag 14 augusti 2011

Helgens bravader

Har tyvärr inte haft tillgång till dator i helgen. Jag har hjälpt min sambo med lägenheten han renoverar, så vi har varit där varje dag. Vi hoppas att allt kommer vara klart om ca 2 veckor. Hoppas, hoppas! 

Usch, vad jag har fuskat med GI i helgen. I fredags så festade vi, så det blev några glas vin och snapsar till kräftorna (jag åt dock enbart kräftor och sallad), sen åt jag lite bröd igår och sushi idag. Det är rätt läskigt att jag känner av direkt när jag ätit "fel". Magen har varit orolig och jag har varit lite "småputt" och grinig. Huvudet värker och jag känner mig trött hela tiden. Nu på måndag blir det friskare tag och jag ska försöka göra en egen GI-kokbok.

Min sambo saknar brödet, så jag tänkte försöka baka något bra bröd med lågt GI. Tips? Träningen får vänta lite då jag gjort illa min fot på festen i fredags. Det blev lite vilda lekar och dans, så jag måste ha stukat tårna eller nått :p Det gör i alla fall väldigt ont på högerfoten, så jag vågar inte jympa på den i nuläget. Ska försöka komma ut på en morgonpromenad i morgon om det inte spöregnar.

Vad har du gjort i helgen?
KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar