måndag 8 augusti 2011

Mysig dag på stan

Nyss hemkommen från en underbart fin dag tillsammans med S. Tack hjärtat för ditt sällskap! Vi lunchade på Gården som denna gången levererade riktig god mat. Jag åt en räksallad med pocherat ägg och S åt en god lax med pommes, olika såser och sallad. Mums!



Jag idag. Hade kilklackar på mig, så har rejält ont i fötterna nu efter en dag på stan.
Min fina vän S. Tack för att du finns!
 Det kom faktiskt fram en kille på stan idag som sa att han tyckte att jag var "mycket attraktiv" och frågade efter mitt nummer. Jag sa tack, men berättade att jag har en sambo. Ni skulle sätt hans min, haha, han såg sååå sur ut  (!) sedan vände han på klacken utan att säga ett ord.

Köpte (fy på mig) nagellack och en bikini på rean. Endast 78:- för båda delarna, det kallar jag fynd!

Vad har ni gjort idag fina läsare?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar