tisdag 9 augusti 2011

Nytt kök?

Jag har ringt och mailat fram och tillbaka med fastighetsskötare och förvaltare här i mitt område. Avloppet har krånglat, så idag var en kille här och hjälpte oss med det. Skönt! Vi har ett badkar nu, men eftersom vårt badrum är så litet så vill vi byta det till en duschkabin så vi kan få plats med en tvättmaskin med förvaring över. Dock skulle det bli en liten hyreshöjning. 

Jag har även pratat med dem om att renovera köket. Fastigheten är byggd på 60-talet, så allt är rätt gammalt. Det skulle vara så skönt om vi fick in lite nytt och fräsch! Fick ett mail med olika förlag på kök, här under ser ni min favorit. Vi får se vad sambon säger...


Som sagt håller min kille på att renovera en lägenhet som han köpt tillsammans med sin syster (för att renovera och sedan sälja), så han har rätt mycket annat i tankarna. Jag hoppas verkligen att han kommer vilja göra om här hemma lika mycket som jag när allt är klart därborta.

Vad tycker ni om köket? Bra eller anus?

1 kommentar: