tisdag 16 augusti 2011

Spinning

Svettig och härlig efter mitt allra första spinningpass!

Jag har varit rädd för att gå till spinningen då jag fått för mig att det bara är riktigt vältränade människor som går på de passen. Så fel jag hade! Visst kände jag mig lite dum när jag inte fattade hur man skulle justera cykeln och så, men efter jag frågat tränaren och fått en del tips så var det bara att köra på.


Spinningledaren kom fram till mig efter passet och frågade hur det kändes. Han tyckte det såg bra ut och jag svarade att jag med all sannolikhet kommer komma tillbaka. Det känns helt underbart när jag gör något som jag inte trodde jag skulle klara av, men gör det utöver förväntan...

Detta var Spin Medel, nästa gång ska jag nog prova Puls.
På torsdag ska jag träna Core, lääängtar!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar