söndag 7 augusti 2011

Sweeties

Igår och idag var jag så förbaskat sugen på sötsaker (!) tyvärr tog jag en kaka på jobbet (dumma mig) och åt lite mat när jag kom hem (efter klockan 20.00), så jag har syndat. Idag känner jag mig helt seg i skallen, så det var inte värt det. Bra att ha i åtanke nästa gång.

Pic
Idag ska jag jobba dubbelt igen, så kommer tyvärr inte kunna blogga så mycket. Dock har jag funderingar om att sola solarium på min rast idag då det ligger ett drop-in ställe precis utanför. Vi får se... Är lite anti solarium för den starka UV-strålningen, men just nu känner jag mig som ett blekt lik som inte sätt solen på 100 år. Har någon provat de där krämerna som man ibland kan köpa för att få snabbare färg? Undrar om de fungerar.

Nu måste jag slänga på mig lite smink och sedan cykla iväg till jobbet.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar