tisdag 30 augusti 2011

Tandis

Nyss hemkommen från jobbet. Nu ska jag bara borsta tänderna och köra med tandtråden en sista gång innan jag går till tandläkaren :h: Hoppas att jag inte har några hål! Är jag en av få som tycker det är roligt att gå till tandläkaren?! Jag älskar alla apparater (förutom den lilla röntgenplattan som skaver och gör ont) och tandläkarmiljön... lukten av flour. Kalla mig knäpp, men så är det :p Kanske därför jag vill bli tandhygienist i framtiden?

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp idag då jag måste lära mig kameran bättre. Öva, öva, öva!

Hoppas allt bra med dig min fina läsare :gubb:
KRAM

Update - Inga hål :) Men gick lite skäll över slarv med tandtråden, hihi.

1 kommentar:

  1. Oääck! Tandläkaren! Varför har de ingen röntgenplatta som inte gör ont? Förstår du det? :) Inte jag!

    Jag har också en systemkamera. Jag tycker det är supersvårt att få till rätt inställningar i förhållande till hur ljust/mörkt det är.

    Kram!

    SvaraRadera