tisdag 16 augusti 2011

Telefonfobi?

Ibland kan jag bli över-engagerad och vilja göra allt på en gång och gärna själv. Jag älskar att ha många bollar i luften (men tyvärr blir jag lätt stressad när det blir fööör många bollar). Idag fick jag beröm av min chef *stolt* och hon sa till och med "du kommer att gå långt Jenny om du fortsätter såhär" vilket kändes väldigt uppmuntrande. Jag har planerat ganska mycket inför en resa vi ska göra med jobbet och har tagit allt ansvar på mina egna axlar. Jag älskar att planera och hålla ordning! 

Något som inte många vet om mig är att jag inte tycker om att prata i telefon. Jag avskyr att svara/ringa och prata med folk jag inte känner (ibland även med bekanta). Vet inte riktigt varför... Någon som känner igen sig? Jag blir liksom nervös och är rädd för att säga fel. Fast med min lilla "telefonfobi" så har jag försökt att skita i det och ringa/svara mycket på jobbet, vilket har gett resultat. Vad är det värsta som kan hända? Ingen kan bitas genom luren ;)

Förresten - Om några timmar ska jag på mitt allra första spinningpass!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar