torsdag 18 augusti 2011

Utlåst...

...det var precis det jag lyckades med när min mosters man skulle komma och hämta ett partytält som de skulle låna. BRA där! Jag öppnade dörren till vårt förråd, men lyckades sedan glömma kvar nyckeln i förrådslåset. Så det var bara att ringa sambon om hjälp. Typiskt mig!

Kom för övrigt hem från ett Corepass precis. Har kört det någon gång tidigare, men tycker faktiskt inte att det är så speciellt kul. Kanske kommer jag träna det ibland, men det är inte prio ett. Imorgon är jag ledig. Tanken var att träffa min kompis S, men eftersom hon jobbar till 17 och jag ska upp tidigt på lördagsmorgonen så bestämde vi oss för att träffas nästa helg istället. Då ska jag förhoppningsvis få träffa en annan underbar människa som jag inte sett på över 2 månader!! LÄNGTAR så jag snart spricker ♥ Mina vänner betyder jättemycket för mig, men det är klart att jag har några extra fina guldklimpar som jag alltid kommer att ha kvar i mitt liv. 

Jag har mycket att se fram emot under augusti, men främst september. Ska berätta mer om det någon annan dag :) Nu ska jag slänga i mig mat och sen skriva lite i GI-kokboken som jag pysslar med.

KRAM på er!
 

1 kommentar:

  1. Men usch jobbigt att mit utelåst.

    Svar: Jag tatuerade mig på East street! Swahili bobs är också bra vad jag har förstått!

    Kramis!

    SvaraRadera