fredag 5 augusti 2011

Viktkoll

Shit! Jag vägde mig nyss (dock efter frukost) och upptäckte att jag nu väger 63kg. Heeelt sjukt att jag har gått ner 3kg på bara 1,5 vecka!! Jag är 177 cm lång (långben) och har nu ett normalt BMI på 20,1. 

Jag vill dock gå ner lite till för att lättare få synliga muskler. Målet är under 60kg. GI fungerar verkligen! Om du vill gå ner i vikt snabbt så rekommenderar jag GI. Jag försöker inte att äta något socker, what so ever, och så lite kolhydrater som möjligt i maten. Jag äter 5 mål om dagen (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, kvällsmål) och försöker hålla mig till fasta tider. Jag har aldrig varit en frukostmänniska, men nu så äter jag det utan problem! Man känner sig piggare och orkar mer på dagen. Toppen!

Jag blir så glad när man ser resultat.

Idag ska jag fixa lite här i lägenheten innan jag ska jobba kvällspass. Garderoben behöver en liten makeover, så det ska verkligen bli jättekul att vika och sortera.

Vad ska du göra en dag som denna?
KRAM

2 kommentarer:

  1. Guu va roligt att du ser resultat å du kommit in i rytmen. Jag är stolt över dig gumman..

    Massa pussa o kramar
    Saknar dig massor.
    Jag är ledig en vecka till så då kanske vi kan ses när du är ledig..

    SvaraRadera
  2. Men ta det försiktigt med viktnedgång.
    Du är faktiskt väldigt snygg nu!
    <3

    SvaraRadera