torsdag 1 september 2011

Pågående arbete

Jag har arbetat ett tag på att göra bloggen bättre och snyggare. Troligen kommer jag flytta bloggen till ett webhotell eller en annan bloggportal inom en snar framtid, det är därför jag har varit så dålig på att skriva inlägg den senaste tiden. Just nu lär jag mig bloggdesign och lite inom GIMP. Det är inte lätt när man aldrig gjort något sådan förut, men jag hoppas på att slutresultatet blir bra i slutändan.

Idag har jag varit på min sista kontroll efter min ögonlaserbehandling. Jag såg mer än bra! Det som jag måste göra nu är att skicka in ett papper till trafikverket för att ansöka om ett nytt körkort. LYCKA! Jag som velat ändra mitt körkort i typ ett år nu, då det inte ser ut som jag på bilden. Äntligen säger jag bara!

Nu ska jag pilla vidare med min bloggdesign och sen åka och jobba kväll.
Hoppas ni får en underbar torsdag.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar