onsdag 20 april 2011

VÅREN ÄR HÄR...

...och dagarna blir allt varmare. Känslorna sprudlar och lyckan kommer som en frisk fläkt in i min kropp :) Jag blir sååå glad av sol och värme!

I lördags hade vi fest för min sambo som fyllde 25 år. Allt blev så himla lyckat! Jag hade ordnat allt in i minsta detalj och planerat allt på egen hand. Man kanske borde jobba med events? haha.

B blev överraskad och väldigt glad över att så många hade kommit för att fira honom på hans stora dag. Jag bjöd på mat och en massa olika goda drycker. Det finns en hel del över, så sommaren kommer vara räddad ;)

Vi fick dock lite skäll av de jag hyrde lokalen av då det var någon som tappat glas utanför och fört oväsen. Jag tyckte de överreagerade... Det är klart det låter lite när någon har fest?! Lokalen fick de tillbaka i bättre skick än när jag fick nyckeln från första början. Jaja, det finns alltid något att klaga på.

Just nu skulle jag helst vilja sitta på någon uteservering tillsammans med mina fina vänner, men plånboken skriker tom efter helgens bravader :( Idag är jag ledig från jobbet, men det betyder inte att jag bara ska sitta hemma och dega. Nej, idag blir det plugg för fulla muggar. Nu är det bara ett prov kvar, sen är det dags för NP. Snacka om att jag är nervös!

Varför ska man alltid skjuta undan viktiga saker och "göra det lite senare"? Fast jag gick upp vid 6 tiden så har jag ännu inte öppnat matteboken. Bra där!

Nu - Äta
Sen - Matematik och en stor kopp kaffe

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar