tisdag 24 maj 2011

Domedagen närmar sig med stormsteg.

Gårdagen blev riktig mysig tillsammans med Pia. Vi bakade bullar och pratade en massa ute på balkongen i solskenet :) Idag har jag dock inte sett skymten av någon sol. Kom precis hem från frisören. Vi la i en massa slingor för att ljusa upp håret lite, sedan la hon i en toning som satt i typ 5 minuter. Jag tycker att det blev fint, men det kommer bli ännu finare nästa vecka då jag ska göra en hårförlängning. Ska verkligen försöka att ta före-och efter bilder då!

Nu ska jag bara ta det lugnt och plocka runt lite här hemma innan Sandra kommer. Vi ska fixa med en hemlis ;)

Nu är domedagen nära... för i morgon ska jag få veta om jag klarat mattekursen eller inte. Jag är sjukt nervös inför detta!! Ska ta med mig lite bullar som vi bakade igår så jag får MVG, haha. På torsdag börjar jag jobba igen och kommer då även jobba dubbelt hela helgen.

Ögonen blir bara bättre och bättre. Fast det gjorde så pass ont (!) och att det var dyrt så ångrar jag inte en sekund att jag gjorde operationen.

Kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar