lördag 2 juli 2011

Sliten

Som sagt så körde vi på rätt hårt igår. Idag är jag riktigt sliten. Jag och B sov enda till 12.30. Nu är jag iallafall nyduschad och känner mig lite piggare. Gårdagens spelningar var bra, men inget har slagit Deadmau5 än. Tror det blir rätt svårslaget faktiskt, han var helt enkelt grym!

Idag är det sista festivaldagen. Vi ska troligtvis se på Bad Religion, Mando Diao, Daniel Adams-Ray, Journey eller Miss Li och till sist Rebecca & Fiona. Bob Dylan spelar även idag, men jag är osäker på om vi ska lyssna på honom (kanske tar vägarna förbi).

Nu ska jag gå in och fixa till mig lite så man inte ser ut som ett skatbo. De andra spelar volleyboll och är jobbigt pigga :p Varför ska det alltid jag och B som är mest slitna? Kom på att jag blev facerapad av L igår. Man kanske ska gå in på fb och ta bort det, haha. Hoppas ni har det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar