fredag 27 maj 2011

Fredagspub

Känns sådär tråkigt segt idag. Jag har verkligen inte gjort någonting. Vaknade tidigt och kunde inte somna om, lika bra att gå upp liksom, sen har jag bara suttit och knappat på datorn hela förmiddagen - vilket liv! haha. Men ibland kanske man kan unna sig tråkiga förmiddagar, eller?

Jag börjar jobba 16.30, redan då börjar jobbets fredagspub. Man kanske borde gå ner i "vardagsrummet" efter jobbpasset och se hur roliga alla är då ;) Just nu känns det som det bästa vore att åka hem och sova då jag ska jobba dubbelpass hela helgen lång. Men man vet aldrig...

Imorgon fyller en av mina bästa vänner 24 år! Men jag tog ett vuxet beslut och firar henne på måndag istället, då jag är ledig. Nu sitter jag här och funderar på om jag kan börja använda ögonmake igen eller om jag borde vänta. Vill ju inte få någon läskig infektion direkt. Usch nej, jag borde nog vänta ett tag till, fastän det står i pappret jag fick att man skulle vara fri från makeup en vecka efter operationen. 

Nu sitter jag bara här och ordbajsar känner jag. Tristessen är ett faktum :( Hoppas ni får en underbart fin fredag mina vänner!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar