fredag 12 augusti 2011

Lipstick on!

Köpte precis ett knallrött läppstift från Dior. Har aldrig köpt ett så dyrt läppstift någonsin, men tyckte jag var värd det efter allt jobb och slit.  
Visar er bilder vid ett senare tillfälle.
Dior Roulette red 013
 Senare ikväll ska jag och min sambo på kräftskiva/avskedsfest då ett par vi känner ska flytta till New York/Manhattan. Lyckostar! Jag har bestämt mig för en svart (ny) klänning och bryta av med det röda läppstiftet jag köpte idag. Ska nog köra på en naturlig ögonmakeup och locka håret lite, kanske uppsatt. Har inte bestämt mig riktigt än.

Det ska bli kul att piffa till sig lite. Var ett tag sen sist. Har bara gått runt i jobbkläder hela dagarna känns det som. Blä! Ska nog hoppa in i duschen på en gång så att det inte blir så trångt och stressigt när älsklingen kommer hem.

Ha en underbar fredag fina läsare!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar